Gewoon Gerrit retailondersteuning_afbeelding diensten

Afdelingsorganisatie

Hoe is uw afdeling georganiseerd en waarom op deze wijze en behaald u hier het beste resultaat mee?

Belangrijke vragen die soms moeilijk te beantwoorden zijn maar u wel dwingen om kritisch naar de afdeling te kijken. Een onbevooroordeelde frisse blik kan u nieuwe inzichten verschaffen. Gewoon Gerrit kan deze blik voor u zijn.

Op de houdbaar afdeling zijn veel wekelijks terug kerende taken. Zoals artikelmutatie/schaponderhoud, laden/lossen, goederen aanvullen, restant controle etc. Om dit wekelijks soepel te laten verlopen is een solide basis week, -en werkplanning een must.

Om te beginnen is het van belang te inventariseren welke taken er exact voldaan moeten worden en hoeveel tijd daar mee gemoeid gaat. Enkele van deze taken moeten op vaste momenten plaatsvinden andere hebben daarin meer ruimte.

Om dit takenpakket heen speelt nog van alles zoals urenbudget en kostprijsuurloon maar ook praktische zaken: is er een aanspreekpunt op de vloer voor uw klant?

Juist met de vertaalslag van de theorie naar de naar de werkvloer valt nog een boel te winnen.

 

Volgende|Overzicht|Contact